Vidi se da se uzimaju vozači početnici. Da voze krompir ili ugalj pola bi im ispalo iz sanduka kamiona. Stil vožnje : gas do daske i odmah oštro kočenje. Ko te pita kako je putnicima. Ko mi je kriv što pamtim nekadašnje vozače GRAS-a, gde nije bilo nužno držanje sa obe ruke. Sreća je da nema više nezgoda. Vozila su priča za sebe. Ali ništa čudno ako uzmemo u obzir način vožnje, a verovatno i održavanje.
па што кукаш сад, финансирај странку и ћути. због вас смо и пропали. финансирате их, гласате за њих, скупљате им сигурне гласове, а сад кукаш? деца ће да вас се стиде.
Vozaca je sve manje, a zaposljavaju ljude preko stranke kao vozace koji nemaju ni B kategoriju. Zaposle ih, plata ide a njih niko ne vidja.
Vozac GSPA-a.
toliko vozaca ima da svaki slobodan dan zovu dispeceri sve redom,u nadi da ce nekoga pronaci ili zeznuti da dodje.svaki vozac je u plusu u proseku 100 sati.
Radim 23 meseca kao zamenjivac prvo sta sam potpisao prilikom prijema je saglasnost za uzimanje 8% od plate za stranku. Najveca plata za 23 meseca je bla 44000,00.
Na liniji broj 3 voze propale autobuse, a od aprila je red vožnje tako napravljen da je razmak između polazaka sve veći, verovatno jer nemaju ni vozila, ni vozača. Trojka i devetka idu u isto vreme, pa se u Petrovaradinu dugo čeka sledeći polazak.
Gospodine Jokicu. Veliki broj zaposlenih u GSP je imalo dosta veliko poverenje u vas. Medutim ova vasa izjava nas je iznenadila, sve ovo sto ste izjavili je cista laz.
Lazu da imaju resenje jer vec godinu dana vozaci rade na slobodne dane koje nikada nece iskoristiti.Takođe nije istina da imaju resenje za nove vozace jer 10% njih ne prođe testove i probnu vožnju.U kancelarije se primaju svaki dan starlete preko stranke da setaju po krugu sa Iphone 7.Uskoro ce resprodati medjumesni i prigradski saobracaj i vozice samo penzionere sa besplatnim kartama.
I opet, po ko zna koji put, demagoški, politički i da ne kažem kurv*rski se sakriva glavna činjenica oko konkursa za nove vozače - a to je da se novi vozači ne primaju u stalni radni odnos nego dobijaju ugovore na mesec, tri ili šest meseci...A onda se "siluju" i u radne i u neradne dane po smenama dan-noć, i linijama po potrebi, sve dok ne popi*zde pa sami ni ne traže produženje ugovora nego pobegnu glavom bez obzira...A onda opet u krug i jovo nanovo , silovanje sa novim mesom...
To je inače sistem kojim se služe mnoge velike privatne firme a koje stalno imaju otvorene konkurse za takva i sl radna mesta...Ko ne veruje neka pogleda po oglasima za zapošljavanje...
@dule, po onom što znam od prošle godine, JGSP ima oko 1300 zaposlenih, od tog broja, bilo je oko 600 vozača, oko 100 ljudi na održavanju, kontroli, kao i otpravnici. Eto oko 700 ljudi koji zaista nešto doprinose tom saobraćaju. Ostali su bili administracija, čitaj oni sede u kancelarijama, zaposelni preko stranke.
Eto pola zaposlenih treba da zarade svima plate.
A autobusa ima oko 250.
A sada, znam da ih 40-50 čeka papire da idu za Slovačku i Nemačku, da voze kamion ili autobus.
Jer za 30-50 hiljada, raditi onaj posao, to je ispod svakog zdravog razuma.
Zakovan za sedište skoro celu smenu, leti vruće, zimi ladno.
Pored vožnje, naplaćuj karte, ganjaj švercaroše, pazi na saobraćaj.
EEE....a kada se samo setim razovora vozaca i kolege pored. Vozac se hvalio kako je dobio telegram da dodje u Novi Sad da se javi tom i tom i ceka ga posao vozaca.
Jel može neko da napiše sledeće informacije, bi bi zahvalan:
1) Koliko trenutno GSP ima autobusa?
2) Koliko trenutno GSP ima zaposlenih?
3) Koliko trenutno GSP ima zaposlenih vozača D kategorije?
4) Koliko trenutno GSP ima zaposlenih na održavanju vozila?
Pa nije ni cudo kada se pogleda rukovodstvo firme i ljudi koje je zaposlio.
Direktor bivsi svrcer garderobe, a ovi ispod njega poslovni drugari svrceri sa tri razreda osovne skole. SNS kadar!
Evo da razotkrijem par njihovi lazi, moja plata za mart za 184h i 8h preko vremenog je bila 54000 sto je 435e a sa manje sati bude oko 50000 tako da nije preko 500, druga laz je da svakodnevno priztizu nove molbe za zaposljavanje, ako priztizu zasto direktor koristi ovu priliku i poziva kandidate, niko ne podnosi molbu nego oni zovu sve koji su nekad davno konkurisali da dodju da rade cak zovu bivse vozace koji su dobili otkaze zbog nekih problema tipa malverzacije sa kartama ili voznja u alkoholisanom stanju, imao bi jos dosta pisati al nema prostora
Prvi put da je rukovodstvo progovorilo o necemu sto je tema vec vise od godinu dana. Iako oni tvrde da to ne utice na funkcionisanje firme to nije istina. Nikad se nije desila ovakva situacija u GSPu koji postoji vise od 100 godina. GSP ima veliki problem da ispostuje ionako proredjen red voznje. Svaki novi red voznje donosi redje polaske autobusa. Vikendom gotovo da nema razlike izmedju gradskih i prigradskih linija. Strasno sta su uradili od preduzeca koje ima monopol. Desice se ono o cemu svi pricaju, da ce uci privatnik, pa ce se onda sve resiti. Ne smemo dozvoliti unistavanje GSPa. On pripada nama Novosadjanima, a ne šačici političkih poltrona
Svakodnevno se vozim gradskim busom, na nekoliko linija, zbog posla. Prethodne komentare su očigledno pisali nezadovoljni vozači i ja im u potpunosti verujem, jer smo i mi putnici mnogo šta od toga osetili na svojoj koži - od neredovnih polazaka, do pretrpanih autobusa i to u vreme kada nije "špic", što se ranije nije dešavalo. Voziti satima po gradu, u svako vreme i po svakom vremenu, pritom biti odgovoran i za putnike i za vozilo (od kojih su mnoga u stanju raspadanja, nedostojna i vozača i putnika), nije ni malo lak posao. Ko god misli da to nije tako, slobodno neka se prijavi na konkurs, pa ako bude primljen, uveriće se i sam - dokle izdrži.
Dolazi polako vreme kada će se samo još penzioneri i mlađa školska deca voziti gradskim busom, ostatak mlade i srednje generacije će sve više koristiti bicikle (kad vremenski uslovi dozvoljavaju), ili automobile. Dok se u normalnom svetu ide na to da se smanji ukupan broj automobila u gradskom saobraćaju zbog zagađenja vazduha,i ide se na razvoj kolektivnog gradskog prevoza, kod nas je po običaju sve kontra. Zašto je to tako?......a ne bi moralo biti.....
U Srbiji plata vozaca GSPa jedva da prelazi 500 eura, dok plata lekara opste prakse ne prelazi ni jedva? Pa u istoj toj Nemackoj, plata vozaca ce dobaciti do 2000 eura, a plata lekara i 4000. Jel niko ne vidi problem u platnim razredima nase zemlje?
Često se vozim autobusima GSPa i vidi se taj odliv vozača, i to već neko vreme. Voze neki priučeni klinci. Kad počnu nesreće, možda će se neko zamisliti, ali sumnjam. Pa krivi su oni prethodni.
Plata ne prelazi jedva 500 eura jer je jedva i 400! A sami možete da vidite da su razredili broj polazaka autobusa i svaki dan minimum nas 20 radi na slobodan dan da bi se ispostovao koliko toliko taj red voznje! Ima toliko toga da se jos napise za te njihove neistine al me iskreno mrzi.... Otići ce nas još jako puno...
Da, eno sve se utrkuju da dodju u raspalu firmu da voze raspale kanturine i da ih svako zajebava za 40-50 hiljada.
Još mesec-dva pa ću ih i ja napustiti, odoh u beli svet gde te poštuju i ako si vozač, lekar ili kosiš travu s javnih površina...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sve više vozača GSP-a odlazi u inostranstvo, gradski prevoznik zapošljava nove
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.04.2017.
•11:12 > 13:07
Komentari 31
HOMO-NS
roki
и треба
па што кукаш сад, финансирај странку и ћути. због вас смо и пропали. финансирате их, гласате за њих, скупљате им сигурне гласове, а сад кукаш? деца ће да вас се стиде.
Mate
Vozac GSPA-a.
vozac u odlasku
Mita
Nervirach
Vozac -na zamenu
Miloš
Pixi
Radnik
đokica
A kod Autobusa,imaš D vozi sam,da,da samo se vi smejte...
Lepi
Petao Džon
Ovcan Živanić
To je inače sistem kojim se služe mnoge velike privatne firme a koje stalno imaju otvorene konkurse za takva i sl radna mesta...Ko ne veruje neka pogleda po oglasima za zapošljavanje...
vesna
Drum
Eto pola zaposlenih treba da zarade svima plate.
A autobusa ima oko 250.
A sada, znam da ih 40-50 čeka papire da idu za Slovačku i Nemačku, da voze kamion ili autobus.
Jer za 30-50 hiljada, raditi onaj posao, to je ispod svakog zdravog razuma.
Zakovan za sedište skoro celu smenu, leti vruće, zimi ladno.
Pored vožnje, naplaćuj karte, ganjaj švercaroše, pazi na saobraćaj.
Perica
Naravno, NE PREKO LEVIH AGENCIJA!
Nervirach
dule
1) Koliko trenutno GSP ima autobusa?
2) Koliko trenutno GSP ima zaposlenih?
3) Koliko trenutno GSP ima zaposlenih vozača D kategorije?
4) Koliko trenutno GSP ima zaposlenih na održavanju vozila?
Bro
Limanac
Direktor bivsi svrcer garderobe, a ovi ispod njega poslovni drugari svrceri sa tri razreda osovne skole. SNS kadar!
Steva
casovnicar
darko
bivši gsp vozač
Zašto je to tako?
Dolazi polako vreme kada će se samo još penzioneri i mlađa školska deca voziti gradskim busom, ostatak mlade i srednje generacije će sve više koristiti bicikle (kad vremenski uslovi dozvoljavaju), ili automobile. Dok se u normalnom svetu ide na to da se smanji ukupan broj automobila u gradskom saobraćaju zbog zagađenja vazduha,i ide se na razvoj kolektivnog gradskog prevoza, kod nas je po običaju sve kontra. Zašto je to tako?......a ne bi moralo biti.....
sta reci
Kiklop
Vozač
Keith Flint
Još mesec-dva pa ću ih i ja napustiti, odoh u beli svet gde te poštuju i ako si vozač, lekar ili kosiš travu s javnih površina...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H